I <3 Sydney

Heisann! :D

Ja! Jeg var jo i byen på Torsdag, og det var kjempe kjekt! :D :D åååh!! Jeg har forelsket meg i Sydney asså! Vi spiste middag i center point tower, hoyeste tårnet i Sydney. For en UTROLIG utsikt! Kjempe vakkert! Spesielt når det ble morkt. Så kunne du se alle lysene i hele byen! <3 Etter det tok vi oss en tur i Hyde park. Kjempe fint og koselig! Det var "Art and About" dager eller noe sånt, så de hadde levende musikk i parken. Kjempe koselig!! :D Og vi tok masse bilder! Sydney er kjempe flott!!

Vi hadde det så kjekt, så de spurte om jeg ville vere med de på sightseeing buss i Sydney på fredag, og det hadde jo jeg selvfolgelig kjempe lyst til! Så på fredagen hoppet vi på en sightseeing buss! Det var en sånn "hop on, hop off" buss, så du kunne hoppe av hvor du ville og hoppe på igjen :) Vi tok forst bussen til Bondi beach og hadde en kjempe god lunsj der, for vi tok bussen tilbake igjen til byen og så på steder i byen. Vi hopper også av på Darling Harbour og gikk litt rundt i shopping senteret der og spiste is! Kjempe koselig dag! Vi tok også masse bilder denne dagen :)

Det var kjempe kjekt å mote Magny igjen, og mote vertssosteren hennes, Rachel! Kjekke folk! Så jeg hadde det utrolig kjekt! :D Nå har jeg lert meg bussene og, så jeg tar bussen til det lokale kjopesenteret eller byen hele tiden :D Elsker Sydney sentrum! <3 Lordag og Sondag var jeg bare hjemme og solte meg, og jeg har blitt ganske brun :D På mandag var jeg i byen igjen med Kyla. Da fant jef min favoritt butikk i heeeele verden (så langt). KINGS COMICS <3 aahhhh <3 De hadde uendelig masse kule tegneserier! Og jeg ELSKER tegneserier!! Ahh! Og masse figurer og plakater og "graphic novels" og ALT!! :D Jeg bare ELSKER det! De hadde mange kule Star Trek og Star Wars figurer og alt mulig!! Jeg kjopte to tegneserier, "Witchblade", Tegnet av Michael Turner, min favoritt artist. Og så kjopte jeg en utgave av "Green Lantern Corps: Over the years". De burde lage en Green Lantern film! Men, ja.. ELSKET den butikken! :D Så jeg skal definitivt tilbake til byen ganske snart og innom Kings Comics! <3 <3 Det var forresten SYKT billig!! De to bladene kostet meg 3.25 dollar!!! Det er under 20 kr! I Norge hadde det vert myyyyye dyrere!

Her er noen bilder fra når jeg var i byen med Magny og Rachel torsdag og fredag :)

Torsdagen:

Statue av Queen Victoria, utenfor the Queen Victoria Building, aka, the "QVB"

Center Point Tower

Magny og meg på Darling Harbour

HEheh, båt taxi!

Alle oss på Darling Harbour

AVATAR <3 IMAX! Her er verdens storste kino skjerm! Her skal jeg se Tron Legacy i 3D i Desember <3 Gleder meeg! :D

Skyskrapere

Harbour bridge

Opra huset

Gatene i Sydney :)

Jau! Det var vell det! I morgen skal jeg på liggebesok hos Kyla :D Og så skal jeg nyyyte ferien min! Reiser sikkert på stranden en dag :) Skal i alle fall sole meg masse <3

Slenger med et lite bilde av meg fra idag 8-) Elsker t-skjorten! Coockie monster <3